pedap ngan dia…

ingat korang je ade hati dan perasaan????????? aku tak hairanlah….besyukur sangat kalau baba korang tinggalkan aku….takdelah aku pening2 kepala sebab faham perasaan kamu…bapa kamu pun dah buat aku rosak mcm ni…tp aku diam…semua berubah selepas kenal ngan keluarga kamu…hilang kerja…hilang keluarga….bersabar ja aku skarang ni…aku tak hairan sgt….dah lah pemalas…tidor makan tidor makan je korang tau….ingat aku ni kuli bata ke kat rumah…bersyukur tau sbb aku terima kamu selam ni…tp apa yg kamu balas??? sabar ja lah kan….bapa kamu buat aku mcm ni..kamu pun sama…..pedap tinggal ngan korang tahu tak…mcm sial…takpe..sabar selagi mampu….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s